Дата публікації:
30 жовтня 2017
Кількість переглядів:
2892
Поділитися:

Науковці та фахівці Сумського державного університету розробили та втілили в життя проект «Електронний особистий кабінет студента та викладача» - як частини єдиної інтегрованої інформаційної системи управління університетом. Проект допоможе зручно та своєчасно отримувати персоналізовану інформацію щодо навчання та роботи в університеті.

Робота над проектом розпочалася ще у 2012 році, коли СумДУ став партнером проекту «INURE» програми європейської комісії Tempus IV http://it.sumdu.edu.ua/tempus та координатором проекту по Україні. Учасниками проекту стали університети із 7 країн: Франції, Нідерландів, Польщі, України, Грузії, Білорусі, Молдови. Ґрунтуючись на європейському досвіді та обмінюючись ідеями між собою, університети-партнери протягом п’яти років розробляли нове програмне забезпечення для організації потоку інформації.

Більш детально про електронний особистий кабінет розповів начальник Центру інформаційних систем СумДУ Владислав Хоменко: «До цього проекту наш університет увійшов з «багажем» - у нас вже були певні ідеї, розробки, які чекали лише на втілення. І от ми створили абсолютно новий сервіс, головна функція якого – зробити максимально спрощеним та комфортним життя студентів та викладачів в університеті. Унікальність створеного нами продукту - особистого кабінету, полягає у використанні елементів соціальних мереж. Нині проект знаходиться ще на стадії розробки та дослідницької експлуатації. Але, наприклад, студенти за допомогою свого особистого електронного кабінету вже зараз можуть отримувати всю необхідну інформацію для організації навчальної роботи: формувати індивідуальну траєкторію навчання, брати участь у різних анкетуваннях, відстежувати свою  поточну успішність, формувати свою візитку та обмінюватися повідомленнями. Згодом в особистому кабінеті студента з’явиться можливість відстеження фінансового стану контракту на навчання студента, інформація щодо навчальної групи та інше. Специфічно буде влаштований і особистий кабінет викладача, де останні зможуть вести електронні журнали успішності навчальних груп, оперативно відстежувати свій розклад і зміни в ньому, формувати свою звітність, необхідні документи та інше».

У рамках побудови єдиної інтегрованої інформаційної системи управління університетом розроблені, впроваджені та продовжують удосконалюватися інформаційно-аналітична система «Університет», інформаційно-бібліотечна система, система електронного навчання, система електронного документообігу та Web-cистема університету. Більш ніж 350 користувачів використовують інформаційно-аналітичну систему «Університет» для виконання своїх професійних функцій. Система має більше 30 функціональних модулів зі зручним інтерфейсом, включає 14 інформаційних сервісів та більше 50 спеціалізованих модулів для виконання інтеграційних та розрахункових фонових завдань.

На сьогодні ефективне функціонування Сумського державного університету, підвищення його рейтингу в країні і світі можливе тільки завдяки використанню єдиної інтегрованої інформаційної системи для підтримки навчальної, наукової та інших видів діяльності.

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]