23-24 березня у Сумському державному університеті відбувся перший модуль Школи Соціального Підприємництва на тему “Проривні стратегії та інновації. Створення цінності”. Тренер першого модулю Петро Дарморіс розповів учасникам про основи соціального підприємництва, навчив учасників Школи формувати місію та візію для їх проектів, пропрацював ціннісну пропозицію кожного проекту.
Найзахопливішою частиною першого дня модулю стало практичне завдання - вихід в “поле” – на вулиці Сум для того, аби поспілкуватися з майбутніми клієнтами свого бізнесу та перевірити чи їм потрібна та цінність, яку пропонують учасники Школи у своїх проектах.
Другий день теоретично-практичного навчання завершився неформальним спілкуванням із підприємцем Олегом Ляхом. Підприємець та учасники Школи обговорювали як формувати цінність продукту та бізнесу. Окрім цього Олег поділився досвідом зі створення та розвитку власної справи.
Другий модуль Школи Соціального Підприємництва відбудеться 13-14 квітня.