13-14 квітня в Конгрес-центрі Сумського державного університету відбувся другий навчальний модуль Школи соціального підприємництва на тему: «Бізнес-моделі для створення нового бізнесу». Дводенне навчання включало теоретичну та практичну частини.
Першого дня тренер Михайло Мельник, розповів учасникам про дизайн-мислення у соціальному підприємництві, важливість емпатії, а також навчив створювати бізнес-моделі. Далі учасники Школи мали створити прототип продукту або бізнесу з наявних канцелярських товарів, а також протестувати його, завдяки відгукам випадкових перехожих та знайомих сум’ян.
«Мені подобається багатоетапність Школи, наявність у програмі модулів по навичкам дизайн-мислення та бізнес-планування. Школа поєднує глобальні підходи по масштабуванню соціальних змін та зберігає фокус на локальних цінностях і культурній спадщині. Сподіваюсь, що наприкінці програми ми побачимо нові надихаючі підприємства», – куратор соціального підприємництва у Impact Hub Odessa, Андрій Федотов. Він навчав учасників плануванню та організації бізнес-процесів
Другого дня учасники Школи отримали мотивацію та досвід з бізнес-моделювання від власника декількох бізнесів у сфері освіти, краси та виробництва у місті Суми Дмитра Петіфорова.
Школа соціального підприємництва – це інтенсивна п’ятимісячна програма розвитку ідей та запуску проекту на ранній стадії. Метою Школи, що здійснюється за підтримки Української Соціальної Академії, є створення нового бізнес-проекту «з нуля» та впровадження нових інноваційних підходів у діяльність компанії чи підприємства, які уже існують. Навчання побудоване на інтерактивних методах викладання і включає «живі» кейси, майстер-класи та виступи запрошених гостей, ситуаційні вправи на матеріалі успішних українських соціальних підприємців.