1-2 червня в Конгрес-центрі Сумського державного університету відбувся п’ятий навчальний модуль Школи соціального підприємництва на тему: «Ефективне управління персоналом». Інтенсивне дводенне навчання включало як теоретичну, так і практичну складову.
У перший день Сергій Лєонов, тренер п’ятого модулю, розповів учасникам про те, що таке команда, які принципи та етапи ефективного командоутворення, а також навчив управлінню конфліктами у команді та маніпуляціям.
Практичним та корисним для учасників Школи став тренінг з роботи у команді, під час якого учасники навчилися ставити вищі пріоритети командним цілям, ніж індивідуальним, а також визначили яка командна роль пасує їм краще за інші.
Увечері першого дня учасники Школи отримали мотивацію та досвід з управління персоналом від співвласника декількох ресторанів у місті Суми Костянтина Голіуса.
У другий день Сергій Лєонов провів майстер-клас з таймменеджменту та допоміг учасникам опанувати інструменти для управління особистою ефективністю.
«Школа соціального підприємництва від Української Соціальної Академії – це можливість створити простір для спілкування між підприємцями різного типу та спрямованості, з різним досвідом, але з однією спільною рисою – бажанням впливати на життя спільноти. Дуже рада тому, що причетна до розвитку нових соціальних бізнес-проектів у місті Суми, Полтаві, Путивлі. Вірю, що кожний із учасників Школи змінить своє життя та життя оточуючих на краще», – ділиться враженнями Ганна Швіндіна, тренер п’ятого модулю.
Школа соціального підприємництва – це інтенсивна п’ятимісячна програма розвитку ідей та запуску проекту на ранній стадії. Метою Школи, що здійснюється за підтримки Української Соціальної Академії, є створення нового бізнес-проекту «з нуля» та впровадження нових інноваційних підходів у діяльність компанії чи підприємства, які уже існують. Навчання побудоване на інтерактивних методах викладання і включає «живі» кейси, майстер-класи та виступи запрошених гостей, ситуаційні вправи на матеріалі успішних українських соціальних підприємців.