Новини
Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій" посів 15 місце з ТОР-100 найбільш цитованих у Google Scholar українських наукових періодичних видань. Відповідний рейтинг був оприлюднений наприкінці грудня 2014 року. Рейтингування проведено за п'ятирічним h5-індексом, а в межах одного індексу - за кількістю цитувань. При аналізі враховано назви періодичних видань українською, російською та англійською мовами. Бібліометричні показники одержано з використанням спеціалізованої програми Publish or Perish.
27 січня під головуванням Міністра освіти і науки України Сергія Квіта відбулося чергове засідання Акредитаційної комісії України, рішенням якого (протокол № 114) СумДУ збільшено ліцензовані обсяги прийому до магістратури (за денною та заочною формами навчання). Обсяги зросли на 295 місць за 6 спеціальностями трьох факультетів: технічних систем та енергоефективних технологій, економіки та менеджменту, іноземної філології та соціальних комунікацій. Також на засіданні Акредитаційної комісії прийнято рішення щодо виділення ліцензованих обсягів для підготовки магістрів спеціальності «Журналістика» за заочною формою навчання.
28 січня на Конференції трудового колективу СумДУ ректор Анатолій Васильєв підбив підсумки роботи університету в 2014 році та окреслив основні завдання на 2015 рік.
У Сумському державному університеті дано старт проекту «Планування сім’ї як чоловіча справа».
На переконання керівниці координаційного центру гуманітарної політики СумДУ Ніни Світайло, проект особливо актуальний у студентському середовищі, адже покликаний сформувати відповідальне ставлення молоді – в рівній мірі юнаків і дівчат – до свого здоров’я та майбутнього своєї сім’ї.
17 січня у літературній вітальні бібліотеки Сумського державного університету студентам, викладачам та широкому загалу представили книгу «Партизанський маркетинг у соціальних мережах. Інструкція з експлуатації для SMM-менеджера». Автор видання - тренер та консультант з маркетингу Сергій Щербаков. Він відзначив, що книга є настільним посібником та інструкцією для фахівців сфери SMM. Це перша книга автора, ідея написання якої з’явилася після виконання ряду замовлень для клієнтів з бізнес-сектору.