Дата публікації:
25 травня 2016
Кількість переглядів:
1354
Поділитися:

24 травня в Літературній вітальні Сумського державного університету відбулося нагородження переможців конкурсу стосовно виконання положень Кодексу корпоративної культури СумДУ. На конкурс було представлено більше 50 рекламних макетів, аудіо- та відеороликів.

 

Соціальну рекламу студенти створювали на теми «Як треба поводити себе на території університету»,  «Dress code для викладачів, співробітників та студентів» тощо.

Конкурс відбувся за ініціативи відділу позанавчальної роботи СумДУ, керівника секції «Реклама та зв'язки з громадськістю» Ярослава Яненка за підтримки керівництва університету, інститутів і факультетів, студентського самоврядування Сумського державного університету та студентської профспілкової організації.

«Дуже приємно, що багато студентів взяли участь у конкурсі, який проходив вперше в такому форматі. Нехай всі творчі роботи відповідають вашій духовності та бажаю натхнення, нових злетів і досягнень», – з вітальним словом звернулася до учасників начальник відділу позанавчальної роботи СумДУ Наталія Гордієнко.

Студентські роботи оцінювало журі конкурсу, до складу якого ввійшли заступники деканів з виховної роботи факультетів та представники студентського самоврядування СумДУ. Журі визначило переможців у номінаціях «Аудіо-ролик» та «Графічні картинки, макети соціальних звернень». Ними стали: у номінації «Аудіо-ролик» І місце - Дар’я Слизька та Інеса Осьонова, студентки групи РК-31 (аудіо-ролик «Ми не обмежуємо тебе в правах…»). ІІ місце – Юлія Шандиба та Юлія Ходунай, студентки групи РК-31 (аудіо-ролик «Хочеш бачити посмішку на обличчі людей?..»). ІІІ місце – Людмила Тютюнник, Дарія Мироненко, студентки групи РК-31 (аудіо-ролик «Тут був Вася…»). У номінації «Графічні картинки, макети соціальних звернень» І місце виборола Єлизавета Щербак, студентка групи РК-21 (соціальна реклама «10 заповідей студента СумДУ»); ІІ місце розділили між собою Світлана Ступіна, студентка групи ПР-41 (соціальна реклама «Dress code змінює людину») й Аліна Дубицька, студентка групи РК-22 (соціальна реклама «Згідно з кодексом положень корпоративної культури СумДУ...»); ІІІ місце – Мозгова Анна, студентка групи РК-22 (соціальна реклама «Який індивід живе в тобі?»), Катерина Смірнова, студентка групи РК-31 (соціальна реклама «Ми поважаємо твою індивідуальність, тож поважай наші правила»), Олександр Байдалінов, студент групи РК-22 (соціальна реклама «У спортивному костюмі – лише на фізкультуру!»).

На думку членів журі, автори відзначених робіт продемонстрували креативність, вміння генерувати ідеї та якісно втілювати їх у життя.

«Чудово, що студенти поєднують творчі здібності із розумінням важливості корпоративної культури, адже це робить кращими і їх, і світ навколо», – відзначив голова оргкомітету конкурсу, керівник секції «Реклама та зв'язки з громадськістю» СумДУ Ярослав Яненко.

Переможці конкурсу були нагороджені призами та дипломами Сумського державного університету.

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]