Новини

Про СумДУ

11 лютого вчена рада СумДУ розглянула стан фінансового забезпечення університету, ухвалила річний фінансовий звіт 2015 року та фінансовий план на 2016 рік. Відзначено стабільний фінансовий стан, позитивну динаміку зростання, а також необхідність подальшої диверсифікації складових фінансового забезпечення університету.

11 лютого вчена рада СумДУ визначила свій керівний склад. Головою вченої ради шляхом таємного голосування обрано професора, кандидата технiчних наук Анатолія Васильєва, який є ректором вишу. Заступником голови вченої ради став доцент, кандидат фiзико-математичних наук Василь Карпуша – перший проректор СумДУ.

27 січня на конференції трудового колективу СумДУ було розглянуто питання щодо виконання колективного договору за 2015 рік. Інформацію надала голова представницького органу профспілкових організацій університету Валентина Боровик. Також вона озвучила зміни та пропозиції до нової редакції колективного договору на 2016-2018 роки.

27 січня ректор СумДУ Анатолій Васильєв прозвітував на конференції трудового колективу про підсумки роботи університету в 2015 році та окреслив основні завдання 2016 року.

«Показники 2015 року визначають рік як успішний для університету, і я маю усі підстави висловити щиру вдячність усім колегам, менеджменту і не тільки, студентському активу, за рік, що минув, за ту атмосферу порозуміння, творчості, дружньої командної роботи, яка панує в нашому університеті», - відзначив ректор. Він наголосив, що для успішного вишу немає іншого шляху, ніж шлях випереджаючого інноваційного розвитку, розбудова університету дослідницького типу.

Про роботу Сумського державного  університету у минулому році та про свої бачення майбутнього вишу розповів перший проректор, доцент, кандидат фізико-математичних наук Василь Карпуша.

- 2015 рік був роком зростання багатьох показників у нашому університеті. Я хотів би зупинитися на освітній діяльності – бо це основний напрямок діяльності для нас. Ми започаткували нові спеціальності – «Фізична реабілітація», «Міжнародна економіка». Вперше набрали студентів на заочну форму навчання за спеціальністю «Правознавство» і так далі. Ми можемо говорити про суттєве збільшення ліцензійних  обсягів магістратури. Це безумовно збільшує можливості наших студентів, яких минулого року стало більше.

Згідно із Законом України «Про вищу освіту» з 16 січня у Сумському державному університеті тривають звіти директорів інститутів та деканів факультетів перед трудовими колективами. На сьогодні звіт про діяльність структурних підрозділів у 2015 році представили декани юридичного факультету, факультету іноземної філології та соціальних комунікацій і директор Медичного інституту СумДУ.

У 2015 році  Сумським державним університетом виконувалися 24 держбюджетні науково-дослідні роботи (на 20 більше, ніж у минулому році). Це одне із головних досягнень – ми досить вдало пройшли конкурс державних науково-дослідних робіт і отримали 20 нових проектів.  Збільшили обсяг фінансування приблизно на 50 відсотків. В університеті традиційно продовжуються роботи за господарчими договорами та міжнародними і державними грантами.

Про здобутки і нововведення у році, що минув нещодавно звітувала проректор з навчально-педагогічної роботи та організації позанавчальної діяльності Олена Король.

– Силами підпорядкованих служб у 2015 році проведено більше 500 заходів різного спрямування, комплексом громадського харчування виконано 400 спецобслуговувань. Якщо говорити про підрозділи, то я б відзначила роботу студмістечка. По-перше: у 2015 році  було підписано додаткові угоди з адміністраціями будівельного та медичного коледжів і додатково  студенти отримали 25 кімнат. По-друге – поліпшено соціально-побутові умови. А саме: встановлено 667 вікон, придбано 400 ліжок, 600 ортопедичних матраців.

На початку нового року традиційно проректори, керівники служб та декани факультетів Сумського державного університету звітують про результати роботи, розповідаючи про напрацювання, здобутки, окреслюють плани на майбутнє. Нещодавно про підсумки 2015 року розповів проректор з науково-педагогічної діяльності, доцент, кандидат педагогічних наук Олександр Бріжатий.

15 грудня Конференція трудового колективу Сумського державного університету підтримала рішення вченої ради СумДУ та відповідні рішення вченої ради і Конференції трудового колективу УАБС щодо приєднання академії через процедуру її реорганізації.

10 грудня Вчена рада СумДУ ухвалила ряд важливих рішень. Зокрема, підтримано пропозицію щодо приєднання Української академії банківської справи до СумДУ через процедуру її реорганізації. Також узгоджено текст Меморандуму про мету та принципи об’єднання. Вчена рада рекомендувала Конференції трудового колективу університету, яка відбудеться 15 грудня, підтримати дане рішення та відповідні рішення вченої ради та конференції трудового колективу академії.

Спочатку кандидати проходять реєстрацію у модераторів, а потім займають місця у спеціально облаштованих комп'ютерних класах. Загалом тестування пройдуть більше 4000 кандидатів, конкурс складає понад 10 чоловік на одне місце, - повідомляє Сектор комунікації Головного управління Національної поліції України в Сумській області.

3 грудня в приміщенні бібліотеки УАБС відбувся «круглий стіл» на тему: «Об’єднання Сумського державного університету та Української академії банківської справи – пілотний проект держави чи нагальна необхідність?» Участь у засіданні взяли: ректор СумДУ Анатолій Васильєв, в.о. ректора УАБС Сергій Козьменко, народні депутати України Олег Медуниця та Олександр Сугоняко, голова Сумської ОДА Микола Клочко, заступник голови Сумської обласної ради Віра Лаврик, представники студентського самоврядування, профспілкових студентських та викладацьких організацій обох вишів.

17 листопада 2015 року рішенням Акредитаційної комісії України (протокол № 119)  Сумському державному університету в три рази (з 30 до 100 осіб) збільшено ліцензовані обсяги прийому бакалаврів за денною формою навчання за спеціальністю «Здоров’я людини».

Стан та перспективи інформаційно-бібліотечної діяльності розглянула 12 листопада Вчена рада СумДУ. Як акцентував ректор Анатолій Васильєв, Сумський державний університет вийшов на високий рівень впровадження бібліотечно-інформаційних технологій. Відповідно до вимог Закону України «Про вищу освіту», місія бібліотеки – бути великим інформаційним сервером, що допомагатиме у самостійній роботі студентів. Крім того, безкоштовний доступ до престижних наукових баз в СумДУ – це додаткові можливості у підготовці до занять та дослідницькій діяльності.

5 листопада відбулися загальні збори аспірантів 1 року навчання Сумського державного університету. За підсумками цьогорічної вступної кампанії науковий потенціал СумДУ збільшився на 82 аспіранти і 7 докторантів. Загалом СумДУ здійснює підготовку 320 осіб через докторантуру, аспірантуру та у якості здобувачів.

29 жовтня в Сумському державному університеті відбулася підсумкова всеукраїнська науково-практична конференція за результатами проекту «Гендерний мейнстримінг у вищих навчальних закладах України». 

Вчена рада СумДУ прийняла рішення щодо поширення освітньої діяльності університету як одне з основних завдань на 2015-2016 навчальний рік. Зокрема, Сумський державний університет планує ліцензувати ряд нових спеціальностей – «Менеджмент соціокультурної діяльності», «Міжнародне право», «Психологія» та «Фізика». За освітнім ступенем «магістр» будуть відкриті спеціалізації, що відповідають тенденціям розвитку суспільства, зокрема, «Крос-медіа», «Біоінженерія», «Високі технології», а також «Обладнання хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів» у Шосткинському інституті.

Бакалаврська та магістерська програми за спеціальністю «Фінанси і кредит» факультету економіки та менеджменту СумДУ отримали статус навчальних програм, акредитованих на заліки іспитів Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА).

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №482-к від 9 жовтня 2015 року «Про призначення на посаду ректора» Анатолія Васильєва призначено ректором Сумського державного університету строком на п’ять років, як обраного за конкурсом на умовах, викладених в контракті.

Сумський державний університет,
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007

Контакти для екстреного зв'язку
Інша контактна інформація
Доступ до публічної інформації

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Г, кімната 312
Тел. : +38 0542 687835
e-mail: [email protected]

Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
Корпус Ц, кімната 307
Тел.: +38 0542 687899
e-mail: [email protected]